Brite staat bekend als WiFi- en ICT-netwerkspecialist voor het Voortgezet Onderwijs. Weet jij naar welke andere leverancier wij op kijken en die meer te bieden heeft?
De vraag stellen, is hem beantwoorden: we hebben respect voor al onze concullega’s, maar geen enkele biedt zo’n totaalpakket voor het VO. Het totaalpakket noemen we EduConnect en bestaat uit afzonderlijke delen. Lees maar mee.
Met EduLinQ Identity Management zijn we op weg naar de 100.000 gebruikers. Daar waar anderen Identity Management niet door ontwikkelen of andere richtingen kiezen, hebben wij de focus op het VO. Samen met scholen blijven wij EduLinQ door ontwikkelen zodat het een actueel en aantrekkelijk pakket blijft.
Met EduGuard hebben we een Network Access Control dienst ontwikkeld om het toegangsbeleid voor mensen en apparaten op netwerken veilig te beheren. De eerste scholen werken hiermee en zijn enthousiast over het gebruiksgemak. Ze houden zelf het volledige beheer over wie wel en niet op hun netwerk mag komen. Zeker met gijzelsoftware en malware een actueel item.
De afgelopen periode hebben we over EduLinQ en EduGuard een groot aantal blogs op social media gezet. In een VO-omgeving, waar veilige netwerken steeds belangrijker worden, kun je deze twee onderwerpen niet langer negeren.
Verbindende schakels voor een moderne infrastructuur
Onze ICT-netwerken vormen de stabiele basis voor excellente wifi-netwerken. Met switches regelen wij het verkeer over de digitale snelweg, met firewalls houden we het internetverkeer veilig en met premium glasvezellijnen met anti-DDoS-voorziening zorgen we dat scholen goed en snel internet hebben.
Op die basis bouwen we onze wifi-netwerken. Robuust, beschikbaar, veilig, betrouwbaar en snel zoals scholen dat van een wifi-specialist mogen verwachten.
Met onze Uninterruptible Power Supply (UPS) oplossing bieden we scholen een betrouwbare achtervang bij stroomstoringen of stroomuitval.
Uiteraard kunnen we bovenstaande bouwstenen ook afzonderlijk in een schoolnetwerk implementeren. We zien dat scholen met één vraag bij ons komen en vervolgens kennis maken met de verdere mogelijkheden die we bieden.
Zoals bijv. monitoring. Op elk moment van de dag kunnen gebruikers zien wat de status van hun netwerk is. Gebeurt er iets, dan zien wij dat ook op onze monitoringschermen.
Met onze servicedesk zorgen we voor een solide hulplijn bij meldingen vanuit de school.
Daarnaast de jaarlijkse checks en bezoeken op locatie om elkaar te informeren over de laatste stand van zaken.
Nieuwsgierig naar onze diensten, oplossingen en manier van werken?
Bel ons: 053 – 20 30 404
Of stuur een email naar: [email protected]
Brite: “Het netwerk dat het altijd doet!”