“Goedkoop is duurkoop” is een bekend Nederlands gezegde. Je betaalt weinig voor iets wat later duur wordt door reparaties of doordat je het vroegtijdig moet vervangen. Dit geldt ook voor: “Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat ook.” Als je weet dat iets een hoge waarde heeft, dan is er wat aan de hand als het voor bijv. de helft van die waarde te koop is.
Toch zie je het steeds weer gebeuren bij zowel particulieren als organisaties. Marketingafdelingen van bedrijven zijn er druk mee om je tot koop te verleiden: schaarste, tijdelijke actie, hebbedingetjes of het creëren van een groepsgevoel. En naderhand maar balen dat je de verkeerde keuze gemaakt hebt.
Het wordt erger als anderen de dupe zijn van zo’n verkeerde keuze. Vorig jaar liepen we een ICT-project mis doordat een concullega goedkoper was. Afgelopen week bracht één van onze accountmanagers een bezoek aan de organisatie omdat hij in de buurt was. Zijn contactpersoon was niet meer blij met de keuze die de organisatie had gemaakt. De gekozen ICT-oplossing biedt niet de functionaliteit die beloofd was en afspraken worden niet nagekomen. Daar sta je dan met je kostbare investering die niet datgene biedt wat je ervan verwacht.
Het gaat bij ICT-netwerken om forse investeringen die je vaak voor 3 tot 7 jaren aangaat. Als na een jaar blijkt dat goedkoop duurkoop is, dan heb je nog een lange weg te gaan met alle ergernis en frustratie van dien.
Je ICT-netwerk: een kostbare investering
Als wij een offerte neerleggen dan gaat dat op basis van waarde en kwaliteit. In de loop der jaren heeft Brite een compleet pakket ontwikkeld voor haar klanten in het onderwijs en de zorg.
Afgesproken functionaliteit wordt geleverd en gemonitord. We hebben een brede achtervang via onze servicedesk. We geven periodiek adviezen en optimaliseren netwerken bij de klant op locatie. Jaarlijks mogen klanten ons beoordelen of we ons werk goed doen. We ontwikkelen nevendiensten waar klanten om vragen zoals Identity Management of Network Access Control. Op deze manier geven wij invulling aan hetgeen we toezeggen. Geen mooie praatjes, maar waarmaken wat we zeggen.
Bij ons geen goedkoop is duurkoop of te mooi om waar te zijn, maar een eerlijk verhaal en geen frustratie. Als dat bij jouw organisatie past, dan komen we graag op bezoek.
We zijn te bereiken via: 053 -20 30 404 of via [email protected]
Brite: “Het netwerk dat het altijd doet!”